Известие

Collapse
No announcement yet.

Ламбда сонда - съвет

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Не ми се чете цялата тема назад та направо да питам - ГИ "Фобос" ли е или нещо производно, например "Изи джет" ?
    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

    Comment


    • #92
      стефанели ГИ.До момента съм нямал ядове с него.
      Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
      156 1,8ТS-99 ......
      EX
      159 1,9 JTD-08

      Comment


      • #93
        Колеги, смених си ламбдата с нова Бош 0 258 006 190 и покарах към 10км и никаква промяна не видях. Колата ми прекъсва като и дам рязко газ примерно от 2000 оборота на 2-ра или 3-та. От какво друго може да е този проблем? Това ли е правилната сонда, щото тази която свалих е 0 258 006 021 и преди да се прецака колата си работеше добре с нея. Дали трябва още да се покара с тази сонда за да се адаптира еку-то? Колата е 156 1.8 144 к.с. 98 набор.
        www.t-auto.bg

        Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

        Comment


        • #94
          www.t-auto.bg

          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

          Comment


          • #95
            При нас за тази BOSCH - Rif.: 0 258 006 190 излиза точно за твоята кола :

            ALFA ROMEO 156 (932)

            1.6 16V T.SPARK (932A4) (88kW) - от 09-1997 до 09-2005
            1.8 16V T.SPARK (932A3) (106kW) - от 09-1997 до 09-2000
            2.0 16V T.SPARK (932A2) (114kW) - от 09-1997 до 09-2000
            2.5 V6 24V (932A1) (140kW) - от 09-1997 до 09-2000


            За другата не излиза нищо може да не се произвежда вече , незнам.
            Last edited by gogoff; d.m.y г., 14:33.
            Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp

            Comment


            • #96
              Чувства се вече известно подобрение, но пак прекъсва на моменти между 4-5000 оборота и не работи добре... Явно диагностика си трябва и не е само от ламбдата... Благодаря за отговора колега.
              www.t-auto.bg

              Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

              Comment


              • #97
                След смяна на сонда, адаптация не се прави.
                На мен лично ми се струва нелогично да прекъсва заради сондата.
                Свещи/кабели?
                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                рейтинг фотографов

                Comment


                • #98
                  Добре де, аз да се включа в темата - малко със спам може би, ламбдата играе ли роля при натиснат до долу педал на газта в оборотите над 5000?


                  Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                    Добре де, аз да се включа в темата - малко със спам може би, ламбдата играе ли роля при натиснат до долу педал на газта в оборотите над 5000?
                    Ламбдата играе роля при каквито и да е обороти и каквото и да е положение на педала на газ-та.
                    С една дума "постоянно".
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                      Колеги, смених си ламбдата с нова Бош 0 258 006 190 и покарах към 10км и никаква промяна не видях. Колата ми прекъсва като и дам рязко газ примерно от 2000 оборота на 2-ра или 3-та. От какво друго може да е този проблем? Това ли е правилната сонда, щото тази която свалих е 0 258 006 021 и преди да се прецака колата си работеше добре с нея. Дали трябва още да се покара с тази сонда за да се адаптира еку-то? Колата е 156 1.8 144 к.с. 98 набор.
                      Сложих преди по-малко от година същата сонда ххх190, и сега ми се струва че пак е за смяна. Като порових малко във форума се оказа че има и много други оплаквания от този модел сонда.
                      Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                      Добре де, аз да се включа в темата - малко със спам може би, ламбдата играе ли роля при натиснат до долу педал на газта в оборотите над 5000?
                      Ако ламбдата показва погрешно "богата смес" то ecu-то се опитва да компенсира като ти обеднява още повече сместа и във високите обороти хич няма да върви.
                      ...

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                        Колеги, смених си ламбдата с нова Бош 0 258 006 190 и покарах към 10км и никаква промяна не видях. Колата ми прекъсва като и дам рязко газ примерно от 2000 оборота на 2-ра или 3-та. От какво друго може да е този проблем? Това ли е правилната сонда, щото тази която свалих е 0 258 006 021 и преди да се прецака колата си работеше добре с нея. Дали трябва още да се покара с тази сонда за да се адаптира еку-то? Колата е 156 1.8 144 к.с. 98 набор.
                        А как рещи да смениш ламбдата, т.е. почни по отдалеч диагностики и т.н., понякога сондата не работи но иначе си е здрава, и трябва да се установи що не бачка коректно
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • Ами след диагностика се оказа, че е забила е показва едни и същи стойности, доколкото си спомням.
                          www.t-auto.bg

                          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                          Comment


                          • Здравейте! От половин година имам 156 Спортвагон 2.0 бензин, 2001г. След смяна на ламбда сонди с оригинални на Бош и изминати триста километра, светна отново индикатора за двигател в жълто. След нова диагностика показа следните грешки:

                            P1177 - Mixture 1 strenght (multiplicative)
                            P1178 - Mixture 2 strenght (multiplicative)
                            P0606 - Control Unit faulty (micropocesor)

                            Знае ли някой що е то?

                            Comment


                            • Някой е ровил компютъра вероятно за да го ремапва и го е понаакал лекинко или сам си се е споминал, което не го вярвам толкова колкото първия вариант.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Може ли да кажете номера на ламбда сонда за 156 1,8 98г. Излизат ми 2 модела на бош: 0 258 006 190 и 0 258 986 615 коя е по-добрата и ако има някой друг модел да кажете номера и гледам, че хвалите Bosch LS-05 дали ще стане за мойта кола. Благодаря!
                                Last edited by redshark; d.m.y г., 18:33.
                                Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
                                Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

                                Comment

                                Working...
                                X